14 Haziran 2013 Cuma

Polisan Epoxy Light Macun

Teknenin dışını epoksi ve mikrogranül karışımıyla tamamen izole ettikten sonra yüzeyde evvelden kalan bozuklukları gidermek için bir dolgu macunu aramaya başladım. Piyasada "marine" ürün olarak satılan türlü çeşit macun var. Ben Antalya Bauhaus mağazası'nın tekne bölümünde satılan Polisan Epoxy Light Macun ürününü satın aldım. Daha önce kullanmadığım bir malzeme olduğu için eve gelene kadar ürünün kutunun içinde kuruyup sertleşmiş olduğunu fark edemedim. Yine de bir miktar göz kararı karıştırıp deneme amaçlı bir kontraplak parçasının üzerine uyguladım. Sonuç felaketti. Macunun kuruması birkaç günden fazla sürdü ve sonuçta tamamen sertleşmemiş bozuk bir yüzey elde ettim.

Raf ömrünü tamamlamış epoksi macundan elde ettiğim sonuç

İlk iş Polisan çağrı merkezini aradım ve ürünle ilgili şikayette bulundum. Operatör şikayetimi dinledi ve iletişim bilgilerimi aldı. İtiraf ediyorum geriye döneceklerini hiç tahmin etmiyordum. Birkaç gün sonra firmadan Numan Bey beni aradı ve derdimi dinledi. Önce epoksi sistemler hakkında detaylı bilgi verdi, daha sonra şikayetimin sebebinin; ürünün raf ömrünü doldurmuş olması olduğunu izah edip, ürünü aldığım yere iade etmemi rica etti. Bense kutuları açıp içindeki ürünlerden bir miktar karıştırdığım için satın aldığım yere iade edemeyeceğimi düşünüyordum. Bu konuda da yardımcı oldular ve Bauhaus'la görüşüp ürünü bu şekilde kabul edeceklerini bildirdiler.

Asıl ilginç olaylar bundan sonra başladı. Bu konuşmadan birkaç saat sonra Polisan Antalya distribütörü Metar firmasından Serdar Öztürk bey telefon açtı. Şikayetimi öğrendiğini ve firma olarak maduriyetimi gidermek istediklerini ve izin verirsem bana bu ürünü bedelsiz olarak vermek istediklerini; çünkü kendileri için en önemli olan şeyin müşteri memnuniyeti olduğunu anlattı. Benim satın aldığım ürün 1kg'lık ambalaj olmasına rağmen bana 3kg'lık ürünü bir hafta içinde gönderdiler. Serdar bey ise ürün gelene kadar birkaç defa daha arayıp, durum konusunda bilgi aldı.
Yabancı menşeli firmaların müşteri memnuniyeti konusundaki hassasiyetlerine zaman zaman şahit oluyoruz. Fakat yerli bir firmanın müşteri  memnuniyetine  bu kadar duyarlı ve hassas olması ben de büyük bir güven duygusu uyandırdı. Biliyorum yaptığım büyük bir proje değil ama bu saatten sonra projenin ilerleyen kısımlarında sadece polisan ürünleri kullanmaya kadar verdim. Çünkü sonuç ne olursa olsun Polisan'ın beni yarı yolda bırakmayıp, bir çözüm bulacağına inanıyorum.

Polisan'in bedelsiz olarak gönderdiği 2 karışımlı epoksi  macun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder